Backlink-urile – cunoscute și sub denumirea de link-uri de intrare sau link-uri externe – se referă la link-urile de pe un site web care indică un alt site web.
Motoarele de căutare, precum Google sau Bing, văd backlink-urile ca indicatori ai conținutului de calitate care are suportul altor site-uri web. Paginile cu mai multe backlink-uri se pot clasa mai sus pe SERP-uri (pagini cu rezultate ale motoarelor de căutare).
Backlink-urile au un impact mare asupra SEO?
Absolut.
Backlink-urile sunt o componentă critică a SEO. Câștigul de backlink-uri autorizate este unul dintre cele mai importante semnale pe care Google le ia în considerare pentru clasarea conținutului.
Dar ce face un backlink de înaltă calitate?
Încrederea este un factor uriaș. Dacă un site web de calitate cu o reputație excelentă trimite către site-ul dvs., acesta este un vot de încredere fantastic.
Dacă aveți doar site-uri pe care Google le consideră spam care au linkuri către site-ul dvs., probabil că nu vă va ajuta prea mult.
Popularitatea este un alt aspect. Deoarece Google vede linkurile externe ca voturi de popularitate pentru un site web sau o pagină web, există o corelație puternică între site-urile cu multe backlink (de calitate) și clasamente mai înalte.
balamale folosind funcționarea cercevelei folosiți detergent deteriorarea ferestrelor aproximativ ventilație murdărie cookie-uri mânerele geamurilor fereastra interior păstrați acumulare fereastră asemenea deschideți murdăria recomandăm ferestre mecanismul curățarea important utilizarea întreținerea mecanism curățați acumularea niciodată siguranță finisajul facilita ferestrei geamurile ferestrele asigurați-vă deoarece echipate utilizare superioară cadrului ștergeți înclinare utilizați întreținere curățare