Backlink-urile – cunoscute și sub denumirea de link-uri de intrare sau link-uri externe – se referă la link-urile de pe un site web care indică un alt site web.
Motoarele de căutare, precum Google sau Bing, văd backlink-urile ca indicatori ai conținutului de calitate care are suportul altor site-uri web. Paginile cu mai multe backlink-uri se pot clasa mai sus pe SERP-uri (pagini cu rezultate ale motoarelor de căutare).
Backlink-urile au un impact mare asupra SEO?
Absolut.
Backlink-urile sunt o componentă critică a SEO. Câștigul de backlink-uri autorizate este unul dintre cele mai importante semnale pe care Google le ia în considerare pentru clasarea conținutului.
Dar ce face un backlink de înaltă calitate?
Încrederea este un factor uriaș. Dacă un site web de calitate cu o reputație excelentă trimite către site-ul dvs., acesta este un vot de încredere fantastic.
Dacă aveți doar site-uri pe care Google le consideră spam care au linkuri către site-ul dvs., probabil că nu vă va ajuta prea mult.
Popularitatea este un alt aspect. Deoarece Google vede linkurile externe ca voturi de popularitate pentru un site web sau o pagină web, există o corelație puternică între site-urile cu multe backlink (de calitate) și clasamente mai înalte.
finisajul fereastra utilizarea acumularea deteriorarea cookie-uri deoarece funcționarea înclinare ștergeți utilizare curățați întreținerea ferestrei superioară mânerele asemenea curățarea important cadrului interior cercevelei fereastră murdăria echipate balamale asigurați-vă ferestre geamurile geamurilor recomandăm acumulare folosind siguranță detergent mecanism întreținere aproximativ folosiți ventilație mecanismul păstrați niciodată ferestrelor murdărie facilita curățare deschideți utilizați ferestrele